close
標題:

Travian hk1中,不想打人有二村,可以升皇宮到10lv?但仲要做3隻開拓,不用研究?但羅馬人得500,怎麼辨?

發問:

你不想打人有二村,你可以升皇宮到10lv 一升皇宮,到左10lv之後仲要做3隻開拓,不用研究, 還到木,磚,鐵 每樣750 不過皇宮先係主村! 但羅馬人每樣得500,怎麼辨?

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實你依句 但羅馬人每樣得500 係唔係話你資源每小時500? 定係你現有500? 如果你每小時500 你唔比人打都可以起到開拓者 你比人打就可以增援比你信得過既人 如果你現有500資源 好簡單.... 未等資源囉= = 再唔係未用你1村send資源比2村 開頭真係唔係幾明 睇多幾次明明地 但係依兩句真係唔明 1.不過皇宮先係主村! (講黎做咩?) 2.但羅馬人每樣得500,怎麼辨? (咩係每樣得500?)

其他解答:

得D資源升 我有少少唔明你講..6FE6251C5F3F8A0F
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()