close
標題:

點樣可以生多d栗厚d頭髮呢?

發問:

我今年先19歲,,女仔,,, 我以前d頭髮(4年前倒)d頭髮都仲係中性髮質,, 同埋都幾多幾厚既,, 但係我之後成日都係髮型屋削簿削簿 唔知點解之後我d頭髮就唔再生厚,,仲變到好簿好幼咁 d髮質仲變到油性 我好想生返多d頭髮,,生返厚d 因為咁簿剪唔到我想要既髮型 所以我想問下有咩方法可以令我d頭髮生返多d同埋變返厚d呀? thx!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

用霸王啦xD'' 唔係搞gag-v- 真系有用> < 另外可以洗&梳多d頭髮,促進頭髮生長=] 仲可以適當剪短小小頭髮~聽人講話會刺激毛囊,頭髮會生得快d!

其他解答:

你可以參考以下網址 www.ComingZOO.com www.PF23.com 我自己都去開, 希望可以幫到你~ ^T^
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()