close
標題:

相機同菲林既問題!!

發問:

http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1115790601 佢系因為相機既影頭系可以影到有暗角位 定系菲林!? 更新: http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1115790601 lee部相機好唔好嫁!? 佢系唔系可以影到暗角位嫁!?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

22mm ultra vivitar wide slim以便携相機來說是蠻方便使用的: 光圈、快門、焦距都是固定的,所以只要會裝、拆菲林和按快門就行了.而且它夠wide,拍風景不錯,也易拍出暗角. 但有些地方要留意的. 它的快門值是~1/125,光圈F11,怎樣看也是一部晴天機.最少要用上400菲林,陰天難影,室內咪諗. 光圈太少了也難拍出淺景深(即人清景曚/景清人曚). 拍攝距離是1.2m~∞,自拍的話都要盡量將手伸長些~~~ 個人覺得這是一部頗平凡的相機,玩味不重,變化不大,比較易玩厭.如果是為了它的平,我寧願買wai wai.加小小錢買部8m都好玩得多.如果是為了snapshot, vivitar的確方便輕巧,但只能等大晴天用就真係好大限制,分分鐘用部手機影更好用,影出來更靚. (如果你要刻意求暗角,不如去picnik.com整相,有lomo style比你選,方便!) … 不過都是我的主觀意見,如果是心頭好的話,買來玩玩也無妨.

其他解答:

四個角位的暗角,完全是鏡頭設計的原因。與菲林無關。 一支設計較好的22MM鏡頭,暗角不明顯,角位直線有矯正的鏡頭。可以由HK$2000至過萬。 現在連機售200,但求有相睇,還可以有甚麼要求。|||||鏡頭係菲林上o既投影係圓形﹐菲林就係正中間。 投影o既中間位置最光﹐邊位較暗﹐越遠離中間就越暗。 可以用佢解釋一下: http://www.dpreview.com/Learn/Articles/Glossary/Camera_System/images/ccdsizes.gif 呢幅圖係講另一o的o野﹐所以文字唔好睇。 個圈就係鏡頭出o黎o既投影﹐中間長方係菲林。 一般都唔係用盡投影範圍。 想像一下個圈細到好近長方o既角﹐甚至包唔晒四隻角﹐就會出暗角甚至黑角。 廠方一般唔會用得太盡﹐特別係 wide 鏡﹐因為太盡就會出黑角。 其實全片幅 dslr 都一樣有咁o既情況﹐只係唔及 「lomo」咁盡﹐但一樣有暗角﹐即輕微o既黑角。|||||你的中文表達很不清楚。 看過圖片之後,才稍為了解。 我估,你係想問為何這幅相會起暗角,對嗎? 第一、因為呢支鏡係超廣角,所以拍攝的角度很廣。 第二、如果在鏡頭前加了濾鏡、或遮光罩,是會阻擋鏡頭的視角。 第三、就好似你一雙眼大約可以看140度,但你戴了潛水鏡,被它的四膠邊遮擋了部份視線,所以最後只可以看到100度。 第四、那麼,40度去了那裏呢,就係那些膠邊或黑影啦(即你指的暗角位)
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()