close
標題:

英文口頭報告....(急!!20點!!!

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我遲d要做個英文口頭報告,關於一本書既,,,,但係我做果本書因為冇時間而睇唔到,,,所以我作左d出黎但係我又怕我d文法錯,比人笑(我文法好低分所以想搵人幫我翻譯下,,,,(人名我用xx.aa.bb黎頂唔要翻譯網,,,要我洗乜叫你幫手翻譯,,,仲要送分比你內容:這本書是關於一個女孩-xx-一家搬到這個城市(可以既幫手作一個正常d既名,係其他英文書copy過黎都得)她認識了2個朋友-aa和bb.她們經常一起玩,成為了一對很好的朋友,有一天,xx的爸爸叫aa和bb幫他手,因為他想在礦坑內拿回一些很重要的物品,*但是他要用一條繩綁住自己再下去拿,所以他想找aa和bb幫手拉他上去*(兩個*之間果段野可以轉,只要意... 顯示更多 我遲d要做個英文口頭報告,關於一本書既,,,, 但係我做果本書因為冇時間而睇唔到,,,所以我作左d出黎 但係我又怕我d文法錯,比人笑(我文法好低分 所以想搵人幫我翻譯下,,,,(人名我用xx.aa.bb黎頂 唔要翻譯網,,,要我洗乜叫你幫手翻譯,,,仲要送分比你 內容: 這本書是關於一個女孩-xx-一家搬到這個城市(可以既幫手作一個正常d既名,係其他英文書copy過黎都得)她認識了2個朋友-aa和bb.她們經常一起玩,成為了一對很好的朋友,有一天,xx的爸爸叫aa和bb幫他手,因為他想在礦坑內拿回一些很重要的物品,*但是他要用一條繩綁住自己再下去拿,所以他想找aa和bb幫手拉他上去*(兩個*之間果段野可以轉,只要意思一樣就得,即係佢要搵aa同bb幫手拉實條繩,但係點解要拉就唔知,你地可以作.).在xx的爸爸要上來的時候,突然,他手滑了一下,趺了下去..... 看完這本書後,我覺得這本書真是很剌激.這本書有很多剌激的場面,也有搞笑的時候,我也同時明白一個道理,就是未到最後一刻,我們都不可以放棄.這個道理在你看完這本書之後我相信你也會明白,如果你想知道故事的結局,你可以去馬鞍山圖書館借閱,,, 大致上係咁多,用字要易讀,因為係要讀出黎報告 另外比埋d開頭同結尾我,,,如咩today i want to 介紹一本書,,,...以上是我的報告,多謝你收聽啊果d,,,,,, 另外我怕老師問我問題,.....可以既比幾條問題我..... 另外本書叫做Mr Mystery The Mystery Of The Boy Who Never Was 作者係James lee 有埋中文版同本野大致上係唔係咁講就得....如果錯既可以改改 最緊要.......過到關,,,,,,唔該哂,,,,,

最佳解答:

這本書是關於一個女孩-xx-一家搬到這個城市(可以既幫手作一個正常d既名,係其他英文書copy過黎都得)她認識了2個朋友-aa和bb.她們經常一 起玩,成為了一對很好的朋友,有一天,xx的爸爸叫aa和bb幫他手,因為他想在礦坑內拿回一些很重要的物品,*但是他要用一條繩綁住自己再下去拿,所以 他想找aa和bb幫手拉他上去*(兩個*之間果段野可以轉,只要意思一樣就得,即係佢要搵aa同bb幫手拉實條繩,但係點解要拉就唔知,你地可以作.). 在xx的爸爸要上來的時候,突然,他手滑了一下,趺了下去..... 看完這本書後,我覺得這本書真是很剌激.這本書有很多剌激的場面,也有搞笑的 時候,我也同時明白一個道理,就是未到最後一刻,我們都不可以放棄.這個道理在你看完這本書之後我相信你也會明白,如果你想知道故事的結局,你可以去馬鞍 山圖書館借閱,,,Today i want to introduce a book entitled Mr Mystery The Mystery of the Boy who never Was by James Lee. This book is about a girl Phoebe who move to this chicago city and she made two friends, Amy and Joey. They always plaed together and they became really good friends.One day, Phoebe's dad ask Amy and Joey for help because he wanted to find something important in pit pony. He tied himself with a rope and he went down into the pit pony to get it. He told Amy and Joey to hold on the rope but when Phoebe's dad almost get out of the pit pony, Amy and Joey lost the rope. Finally, Phoebe's dad ended up in the pit pony. After reading this book, I think this is a really exciting book because it has many exciting scene as well as funny scene. I understand something from this book and it is preseverence which means not to give up . I believe you will understand the theme of this book after reading it, if you want to know the ending go to ma on shan(馬鞍 山) public library and check out this book, Thank you. 係我自己的英文!一定冇錯!!

其他解答:
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()