close
標題:

請問做批發要主意什麼事項???

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人第一次做海外批發,要注意什麼事項??? 通常會有什麼單據要注意,如cif,fob.....................等,我都不知是什麼........... 請各位幫幫手,thx...............

最佳解答:

god...你乜都吾知就想做海外批發? 做之前請你做足工課,深思熟慮後先做咯..本我覺得你先去解以下問題 : 1. 什麼產品? 你既產品去到海外國家入境時有什麼限制? 2. 出口要填什麼form? 3. 點樣對自己既產品報關, 做證出口? 4. 產品既co (原產地)? 5. 你個海外客係用乜方式付款比你? L/C or TT payment etc...? FOB PRICE = FREE ON BOAT 離岸價 (不包保險) CIF PRICE = COST INSURANCE FREIGHT 到岸價 (包保險)

其他解答:

如果你唔熟識~可以電郵問我la~rejoyjoy@gmail.com~ 因為我做高質素護膚品批發的~ 大家可以交流下意見|||||你做什麼批發,我都有貨想找海外代理,聯絡吓我啦!www.catherinemare.com,內有聯絡方法!|||||點樣可以做批發,我都想做!
arrow
arrow
    全站熱搜

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()