close
標題:

揀沙田區中學

發問:

就黎要揀中學自行 面試啦. (沙田區)揀邊間好? 我第一次報分考50幾名. 老師話60名內band one. 我係band one尾.. 但我最想入蘇浙, (我普通話ok,有A) 或者以下幾間. 1.沙田蘇浙公學 2.五旬節林漢光中學 3.宣道會鄭榮之中學 4天主教郭得勝中學 我最好揀邊d中學好? 以上果幾間會唔會入到?? (比多d意見我) 更新: 獎項: 5年班: 上學期操行獎 上學期風紀服務優良 下學期風紀服務優良 下學期優點一次 下學期優良積點獎狀 職務:風紀副隊長 宜家做緊風紀隊長同埋視藝服務生 更新 2: 如果想入蘇浙,大概要幾多名左右? 更新 3: 如果我下次報分試追翻40名內,咁入唔入到蘇浙?

最佳解答:

1.沙田蘇浙公學 可能上到去會追得難D,但係佢D成績校風都唔係絕佳 呢間不會好多人揀,電腦駁下運都OK,面試就.....佢好寸,以你的成績我怕入悟到second interview,你first in有75分先可以入second in...... 2.五旬節林漢光中學 比較適合你,因為呢間係band1尾-band2頭,佢band2都收,近何況你? 好少人揀呢間,好easy入,讀得好舒服,程度好淺,較一般band1學校簡單 3.宣道會鄭榮之中學 band1尾,你可能會入到,面試都ok,校風ok,成績同郭得勝差不多,但比郭得勝好少少 4天主教郭得勝中學 band1尾,以你成績ok易入姐!但係交通冇咁方便,返學都要行成個圈先上到學校,唔方便,校風ok,但係唔方便,本人唔係幾中意 根據綜合意見''宣道會鄭榮之中學''較好! 2009-10-27 23:31:08 補充: 培英&蘇浙要大概全級1-40名左右 2009-10-29 22:58:12 補充: 但係......你前一次成績差左D,仲有蘇浙好串嫁!以你成績可能佢唔比你第二面試!我考第30名左右,佢都唔比我第二面試,佢D問題又好深......不過如果你係band1組別,電腦抽就可能得,因為佢冇咁熱門.......

其他解答:

本人認為: 五旬節林漢光中學同宣道會鄭榮之中學出去食飯較為方便, 而天主教郭得勝中學出去食飯十分唔方便 , 要行好遠。 沙田蘇浙公學校舍較為殘舊,採用普通話教學 , 中學的普通話是十分困難的 , 不再是那般小學程度。 選五旬節林漢光中學的人不是很多 , 你可以try 下。 沙田蘇浙公學是當中最強的。|||||這裏可以幫到你 http://yayanhk.ok114.net.cn/yahoo.com.hk/hk/auction/1118037410|||||但係林漢光好受歡迎,可能會有點難入,不過我覺得你的成積刀得 如果你band 1尾蘇浙唔係咁適合你,蘇浙係band 1頭,就算你真係入到要追刀係刀好辛苦 鄭榮之你一定入到,鄭榮之起band 2頭,好耐之前係band 1尾,校風唔錯,搭車刀紀方便,不過我覺得你入林漢光或郭得勝會適合你多點 郭得勝刀ok,我e前間小學冇咩人好想入郭得勝.入的機會可能會大點,加上又唔差,成積校風刀好好,不過始中刀係睇你志願同成積,因為你的成積有好多choice

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()