close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

psp 3.52 M33-4 入game問題 十萬火急

發問:

高手求救 我叫人改左機之後 改左做3.52 M33-4 點知我入左好多隻game 得幾隻玩到 其他都玩唔到(係psp到有隻game 但有d話(啟動失敗 80020148) 點算好 我已格式化 同埋我係用usb線入game 係咪一定要用讀卡機入先可以全部玩到?) 知既快覆 十萬火急 更新: 咩開機碟? 更新 2: 要點先玩到嫁 更新 3: 係咪UMD 碟 即係個d psp game碟?

最佳解答:

你玩唔到最game..最好揀iso檔黎玩.. cso有D可能玩唔到嫁!` 最好容量大番D啦-3-" 太細都會玩唔到!` 如果佢話啟動失敗..咁可能係果隻game係更高既版本先可以玩到!` 我之前用3.30oea都係咁..玩唔到好多game.. 都係同一句說話,,但我升左3.52就玩到哂呢D game!` 即係版本問題囉...... 或者你冇放開機碟[我下面有講咩係開機碟] 我自己都係用usb入game..唔會有問題 開機碟..即係UMD.. 你部機要入左隻碟先可以玩到game.. 你唔放隻UMD入去..可能會玩唔到.. 有D game可以唔入UMD..我個fd話有..不過我冇試過佢講既game.. 但正常都要放碟..即係UMD

其他解答:

I would say upgrade to the newest firmware. 3.71 m33... do a search in search engine, should help you a bunch. You can only play game in the same firmware, therefore if you have different firmware you cannot play. With the newest firmware, you can play the newest game. 開機碟 ar, basically a real UMD disc. Most people don't need it with M33, but for a couple games you might need it.|||||隻game ge名改做英文或數字,唔好太長 放開機碟
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()