標題:

jupas VS non-jupas

發問:

我今年讀apss yr1...上一年al ue f左,中化e...其他三個al係cde...我諗住今年retake ue同中化..依我e+的情況...想下一年可以升degree...甘我應該報唔報jupas?? 請問jupas同non jupas的detail係點? 唔該各位師兄師姐幫幫忙!!!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

首先你諗自己想讀乜degree, 睇下收生成績, 再考慮自己有無能力考到比lower quatile更好的成績. 如果你係文商科生, 中化及UE考到E都幾危危乎. 如果你無乜非學術表現, 唔睇你面試表現如何, 文商科有一科C已經唔包有degree收. 如果你想報收生成績最低的Degree, 你只得一科C的話, 中化及UE最好有D, 否則AL兩科C先大機會. 因為JUPAS只會睇CE及AL, 再加面試及課外活動表現. 假如你無能力再考好AL, 就唯有起GPA上一定要多加努力. NON-JUPAS會睇GPA, 但各大學比重不同, 有些仍然會看AL成績. 報NON-JUPAS時亦要留意各系的收生成績及競爭情況. 商科收生成績一般很高, 有些GPA考得很好的學生沒有Degree收. 副學士上UGC degree位已經唔多, 所以一定要努力讀書. NON-JUPAS方面, 間間學校收生日程不同, 你可以由11月起到各大學入學組網頁留意報名詳情. JUPAS現接受報名, 12月2日截止. 值得注意的是, 如果你已經用其中一個方法報讀JUPAS裡的課程, 就不可用另一個方法報JUPAS裡的課程.

其他解答:

In case CLC D UE E CDE (AL) 我認為你報non-jupas 好d, 因為non 的話, 你可以apply 埋asso yr1 個GPA. 但如果jupas 的話, 就唔可以啦, 得返個AL result. 2009-10-04 00:49:44 補充: non 的話, 你可以睇返各大學ge non-jupas timetable for example 中大non 係10月開始admission ge.
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()