標題:

Excel (10 點)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我有個table 如下: (兩個column 都係文字) 1 aaa 2 bbb 3 ccc 4 ddd ... 如果我想set 個function, 當我入1時, 佢會自動同我轉做aaa, 當我入4 時, 會出ddd, 咁應該點做? 更新: To maishunli: 但仲有無其他方法呀, 因為都有成30-40個要入, 如果咁既話個formula 咪好長??

最佳解答:

用 VLOOKUP. 假設你的 table 有40組 data 在 sheet1 A1 ~ B40, 而你用 sheet2 A1 入資料(1, 2 etc), column B 出結果(aaa etc). 在 sheet2 B1 打=VLOOKUP(A1,Sheet1!$A$1:$B$40,2,FALSE) 如果A2..A3... 要輸入, 可以 copy & paste 個function 落去.

其他解答:

在 A1入1 or 2 or 3 or 4時 在A2入 =IF(A1=1,"AAA",IF(A1=2,"BBB", IF(A1=3,"CCC",IF(A1=4,"DDD",""))))
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()