close
標題:

點解我jj會甘既,,,有冇得醫架

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我今年14歲,,但系我jj一扯起會向左彎,,我系吾系有病,會吾會影響性愛架

最佳解答:

全世界30億男人當然佢地既陰莖有大有細有長有短有粗有幼有直有彎向上向下向左向右任何方向都會有.....正常既呢..... 好多人都係咁ga~ 很多男性或以為陰莖必定是中正的,所以當察覺陰莖傾向一邊,都會擔心影響健康或性生活。其實陰莖稍稍向左傾或右傾,都屬正常現象,只要彎曲角度不太大,又不影響正常性生活,例如性行為時無法進入或引起痛楚,便毋須治療。 事實上,陰莖彎曲在醫學學名上稱之為「陰莖海綿體白膜異常」,也就是某些部份自摸較多,於是把陰莖拉向另外一側,譬如說,右邊的海綿體自膜較多那麼陰莖就會向左彎, 自摸係包括你平時去小便用邊隻手攞陰莖出黎。 為什麼會如此呢? 有人假設是在青少年時穿太緊的褲子或陰莖不正常的曲折過久,平常也看不出異狀只有在陰莖勃起時才發現有輕重不等的彎曲,彎曲的角度及方向. 所以唔使太擔心ga~ [如果陰莖異常彎曲是疾病,廣華醫院在過去十年的陰莖彎曲求診病例中,近九成屬先天性彎曲,有患者彎曲度更達九十度呈直角,致與伴侶發生性行為時,男方既感到下體疼痛,而把陰莖插進女性陰道時,也因角度影響而使伴侶難享快感。在求診患者中,有三成人最終因此跟女友黯然分手。有外科醫生指透過修補手術可「攣都拗番直」,雖會令陰莖縮短,但全數病人均對療效感滿意。] 資料來自 2006-12-27 各大報張~ 上文來自成報 http://www.singpao.c om/20061227/local/89 4408_main.html 醫生指做一個小手術就可以正常番~ 不過會短少少囉... 但如果唔影響性生活, 你亦無必要做呢個手術,.........

其他解答:

呢的係你成日著條西褲時將祿嘢放響左邊而形成既,無問題架。|||||唔會,有時我都向右彎|||||絕對唔係病亦唔会影响性能力和性受,好多男性都会有向左或向右傾的
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()