close
標題:

70-300mm 鏡問題

發問:

如果想影好遠的野.. 好似雀仔,花 ,好遠的人[e.g. 在看台影場中] 那支會比較好? Sigma AF 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 LD Macro 1:2 這兩支差唔多價 $$ 到底分別響邊,我睇了好多 sample 同 dcfever 用家講,都話好.. 但那支好D? 因為價錢差唔多.. 另外,如果再同 Canon EF 70-300mm f/4.0-5.6 IS USM 比一比 Canon 那支 係唔係真係好咁多? Thx.

最佳解答:

兩支鏡其實半斤八兩,買邊支都冇乜所謂. Canon嗰支貴咁多光學質素當然好啲,而且有防震,對於手持拍攝幫助好大,不過佢放大率(1:3.8)冇Sigma(1:2)及Tamron(1:2)咁大,影細嘢會影唔到好大. Sigma review http://www.photozone.de/8Reviews/lenses/sigma_70300_456/index.htm Tamron review 搵唔到 Canon review http://www.photozone.de/8Reviews/lenses/canon_70300_456is/index.htm

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()