close
標題:

英式英語的發音

發問:

我想問呢....英式英文係咪所有r 音都唔發? 定有有D發有d唔發?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果你要清楚知道個別字既發音,咁你真係要學音標,其實好易學架咋。 以下係英式英語既發音 簡單黎講,就係每逢個R字後面係聲母就係唔發既,不論係同一個字定係下一個字。我諗你都仲係未係好明既,等我舉幾個例子你就明架喇! Example 1: Radar - 第一個R係發音既,但最後個R係唔發(因為佢後面冇韻母)。 Example 2: Wonder off - 個R係發音既,因為下個字母係韻母,個R就會被拉過去借個音黎用讀成roff。 又如:factor in - R係發音既,拉落去個in度讀成rin。 又如:for a change - R係發音既,拉落去個a度讀成ra。 Example 3: I wonder why... - 個R係唔發音既,因為佢後面個字唔係韻母。 又如:for further details - 呢句入面冇一個R係發音既!!因為每次個R之後都跟住另一個聲母。 總括黎講,你查完字典之後個音標冇個r字既話,就唔洗發音架喇! 如果有咩解釋得唔清楚,你可以隨便問我架~~ 我雖然未至於native,但係英國生活多年,希望我既例子幫到你啦~

其他解答:

英式英文,R 音好緊要ga! 差唔多都會發啦, 例如:Rick,R 咪發卷俐音囉 Pactrick ,R 都會發音ga 咁例如 Peter,R 咪唔發囉 冇話發唔發,係睇個字要唔要發。 同埋,美式同英式分別,其實係差係發音上面ga
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()