close
標題:

其實生得高d既人外表係咪會成熟d,矮d外表係咪會幼稚d???

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我身高162cm,今年16歲,喺香港女仔嚟講算高...我好多親戚同家人都覺得我個樣好細個,有d話我好似中一,有d話我好似中二大部份人都覺得我好可愛,反而唔覺得我成熟我都覺得我自己個樣好細個^^不過,相反,喺學校,我d朋友唔係好覺得我個樣好細個同好可愛可能佢地既外表都好細個佢地仲話中一嗰d好矮其實我心諗中一有d都好高大=.=記得有一次,我個13歲朋友同我講,話佢同19歲一齊行街,之後19歲朋友無端端被人叫12歲小妹妹........嗰位13歲朋友話 :「因為佢生得矮,先畀人咁樣叫,哈哈......」我同佢講 :「d人係佢睇個樣,唔係睇身高 -_-"... 顯示更多 我身高162cm,今年16歲,喺香港女仔嚟講算高... 我好多親戚同家人都覺得我個樣好細個,有d話我好似中一,有d話我好似中二 大部份人都覺得我好可愛,反而唔覺得我成熟 我都覺得我自己個樣好細個^^ 不過,相反,喺學校,我d朋友唔係好覺得我個樣好細個同好可愛 可能佢地既外表都好細個 佢地仲話中一嗰d好矮 其實我心諗中一有d都好高大=.= 記得有一次,我個13歲朋友同我講,話佢同19歲一齊行街,之後19歲朋友無端端被人叫12歲小妹妹........ 嗰位13歲朋友話 :「因為佢生得矮,先畀人咁樣叫,哈哈......」 我同佢講 :「d人係佢睇個樣,唔係睇身高 -_-" 我曾經都有人以為我係中一」 嗰位13歲朋友又話 :「我覺得你個樣似中三」 跟住我話:「唔係呱= =」 其實生得高d既人外表係咪會成熟d,矮d外表係咪會幼稚d??? 我非常唔認同呢一個講法 大家點睇??? 更新: 吳君傑: 我幾時有話介意有BABY FACE =.= 我都冇打算要成熟d =.= 只係接受唔到有小部份人覺得我成熟 我係瘦人,但個樣確實唔成熟 大多數覺得我可愛多過成熟 你未見過我,你係唔知架 不過好多謝你講出成熟造型同可愛造型既意見^^

最佳解答:

生得高D緊係睇落會成熟D啦...因為身材通常都好D..著衫都會型D靚D.. 不過我覺得外表成唔成熟都係睇樣多...始終有D人天生個樣BABY FACE.. 或者係阿婆FACE T~~T".. 其實個樣BABY FACE都好可愛..唔洗咁介意啦.. 不過如果真係想個樣成熟D,,我唸個髮型比較重要囉@__@.. 如果剪平陰瀏海自然會好細個啦睇落.. 換戈個成熟D既髮型咪會變得成熟D囉.. 仲有著衫方面唔好咁細路仔都會改變好多.. 其實高矮天生既...我覺得喺造型方面改變下..就算喺矮,,睇落都會成熟D.. 2012-08-30 05:15:22 補充: You're welcome..第一次答問題呢;P..

其他解答:

撐樓上,加一!加一!|||||人, 就係咁; 細個就想快d大, 快d成熟; 人到中年, 就要用神仙水, 扎起辮仔, 辦後生; 到老仲想返老還童........ 何必?? 話之人地點睇, 總之, 要做回自己, 我係我。 最好!!!|||||其實生得高d既人外表係咪會成熟d,矮d外表係咪會幼稚d???眼睛向上望, 生得高哋睇落有哋似吊兒郎當, 虛浮. 眼睛向下望, 生得矮哋睇落有哋似腳踏實地, 穩重.
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()