標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

相機屏幕無la la 自己暗左

發問:

我個部相機係panasonic DMC-FX9 用左都有2-3年 但唔知點鮮佢有時會無la la 個"mon" 會暗左 try 過set 過"mon " 的光暗度,但無反應,好似唔係好關係 我想問下點解智甘同埋有咩方法可以回復原來甘,佢其他function 都好正常 thx.

最佳解答:

若果你的數碼相機壞了,不妨拿去這間維修店看看:高捷電業公司 (Raymond) Tel: 9495 4694 旺角西洋菜南街1A百寶利商業中心2210室 (女廁對面, 不要入錯.) 免費檢查. 很多知名雜誌(如明週等)也訪問過他, 信譽良好. 我幾個同事試過都覺得非常好! http://hk.myblog.yahoo.com/jw!g2boygGRGBaKlsICdL2qALedQog-/article?mid=209

其他解答:
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()