標題:

Canon s90 與Casio EX-z450

發問:

我想買部DC, 用途都系平日去街影人影景, 因為我有讀design,所以都想平時可以影低一d靚既景物或事物, 我睇過哩2部相機既規格,整體上我對s90很有興趣多一點, 但系覺得s90好似俾1d 專業既人用..我怕唔岩我用.. 而ex450就好似平時d DC咁影乜刀okay,同埋我比較識用.. 所以想大家幫我分析一下.. 哩度有個網可以比較一下, http://www.dcfever.com/cameras/compare.php?id=1246 Casio EX-450 VS Canon s90 唔該哂大家^^

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Casio EX-z450 我見佢好處像數大DD, 焦距遠DD, 同輕少少 有手動對焦 但1000 萬像素已好足夠 其他我覺得都一般 Canon PowerShot S90 Digi 4 處理器 鏡頭轉環方便 Canon的光學防震, 是不錯的 一枚 UA 鏡片及 2 片雙面非球面鏡 UA 鏡片令鏡頭細小的同時保持影像清晰銳利 雙面非球面鏡可以令相片防止有色差即可以令相片整體質數提高 有人面對焦 TTL 自動對焦, 可以自動因物件的遠近自動調節閃光燈 BUT我見有用家話不太準同位置有問題要小心彈出的位置被(檔)住 f/2大光圈, 夜景和室內拍攝都方便 在廣角端, 四角暗角和變型比想像中厲害 變型其實就一定咁就要你去睇下O 唔OK 買機時不是有死點/光點(每部都多於一點), 有塵, 閃燈後機殼位鬆 換左不下四五部機以上, 最後只能選一部較少問題的了事 請大家買此機時小心檢查 我本人覺得OK值得一買, 你係一個設計學生, 你又可以值著呢部機學接觸下影相 同對於你想影下相都已經好足夠 同較方便 我覺得仲好過G11,

其他解答:
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()