標題:

去加拿大讀政府中學

發問:

我女兒在加拿大出生.現決定明年新年去加拿大讀政府學校11班, 問過不接受預先報名, 只接受她定居後才可以報讀, 我十分擔心香港這邊學校已退學,飛到過去才報讀, 又不知他們收不收, 如沒有學位會不會由新年等到暑假完結後才收她呢 ?? 足足無書讀半年 !! 還有 Killarney Secondary School (Van East ) 是好學校嗎 ?? 請大家幫忙解答!!!謝謝! 更新: 其實公校和私校好與壞的校風是否差別很大呢?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

如果妳個女係加國公民或移民嘅話; 妳嘅女一定有書讀, 加拿大嘅教育制度非常完善, 所有合資格嘅學生一定有書讀, 就算妳開咗學先嚟都一樣有, 呢度唔同香港, 唔駛爭, 唔駛搶, 妳番嚟之後到教育局或妳住嗰區嘅學校申請就得. 如果妳要去第個區讀嘅話就唔擔保一定有位, 學校一定照顧咗自己嗰區嘅學生先. Sorry, 答唔到 Killlarney SS 好唔好. 如果係公立學校嘅話, 應該間間差唔多, 除非妳住嗰區啲人特別窮.

其他解答:
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()