標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

求keroro第一集主題曲的純音樂

發問:

求keroro主題曲的純音樂(即鄭嘉穎唱個首),只要音樂唔要有人唱的!!!十萬個多謝! 更新: 請大家留意, 我係要純音樂(唔係要歌詞呀) thanks!

最佳解答:

http://proxy.f3.ymdb.yahoofs.jp/bc/4443c4b8_7c88/bc/%a5%de%a5%a4%a5%c9%a5%ad%a5%e5%a5%e1%a5%f3%a5%c8/%a5%b1%a5%ed%a5%c3!%a4%c8%a5%de%a1%bc%a5%c1%a1%c1%a5%b1%a5%ed%a5%ed%b7%b3%c1%e2%a4%ce%a1%a2%b2%ce%be%a7%bb%d8%c6%b3%a4%c7%a4%a2%a4%ea%a4%de%a4%b9%a5%c3!!!%a1%c1.mp3?bcFiofFBssurHmPa 是日本版的純音樂........... 沒有中文版~~

其他解答:

看!有五隻青蛙真不錯 懶理戰鬥出兵專惹禍 不顧一切玩意多 擅長勁歌 建設性也真的不太多 兩眼兩眼精靈的一個 每次每次出招必惹禍 失控生氣用上激光 同共鳴電波 「就係因為有人整爛左我個模型呀!」 有理無理失威不需記 閉上眼去爭一天勝利 興奮的計劃進擊 論盡齊亂飛 「要侵略地球?不如砌番副模型先啦!」 五隻惹笑青蛙不失禮 秒秒有趣天天新世藝 天雨中過路跌低 就扮瀡滑梯 「喂!唔講住啦!我要返屋企吸麈是也!」 有理無理失威不需記 閉上眼去爭一天勝利 「集合!我哋K隆星人,有一日會成功, 侵略地球,而且仲,搶晒d模型返嚟!」 懶去破壞地球 未曾玩個夠 「辛苦晒啦!」 *引號裏面果d都係keroro講* 求下你揀我,我特登錄低抄架,好累架 「懶去被壞地球」應是「懶去破壞地球」|||||不如你去TVB '口個'website望吓啦! 2006-12-12 15:21:08 補充: 是MP3試listen呀!
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()