標題:

請問有無辦法可將VHS 錄到VCD OR DVD?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如題 如有,何處有提供此項服務? (我見過沖曬店好像有,不過不記得清楚細節,有人知道嗎?) 收費如何? 謝謝!

最佳解答:

可以搵人轉,但價錢幾貴下,只適合小量VHS帶. http://www.davidphoto.com.hk/ 你也可以用電腦搞,要買一張video capture card安裝落你的電腦,呢啲卡會有位俾你插View cam既紅白黃AV線輸出,然後一邊播帶一邊用軟件錄落去電腦硬碟度.之後再燒DVD就得. http://www.ibasetechnology.net/TC/IBP1308.html 你可以睇下以下的錄影教學 http://dvr.about.com/od/tvcapturemethods/ht/ht1.htm 如果數量多的話還是買部DVD錄影機自己轉較化算.只要接駁紅黃白線,錄影機播,DVD錄影機錄就得.

其他解答:
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()