標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

澳洲主題遊學

發問:

我想問下香港有冇D AGENT 有"主題遊學" ,例如 : ART THANKS~

最佳解答:

就以小弟去過兩間經驗睇下幫唔幫到你~ 我去過~一間叫EF同AEL既公司的遊學~ 前者就去sydney既~ 我第一次去澳洲遊學所以我覺得ok~ 我果陣住homestay的~去過歌劇院 (又大又靚), 野生動物園(好似係香港咁), 唐人街等等~ (我果陣發覺好安全咁~~因為sydney勁多香港人啊個感覺 XE) 不過全部都係上英文堂, 成班唔識既同學仔一齊上英文堂, 佢教果d英文都.....ok咁啦€ = =.... 玩就玩得好多啦~~haha~~正~ 只係係homestay果度學到英文~果度d 家庭都好nice架~ 不過餐餐薯仔~得閒會有牛扒~~ 跟住前年就去過AEL去cairns, 好記得個名啊~叫ecotourism, 都係住homestay, 但係有少少唔同~超大自然啊果度~間房好大好大~行出門口就係田黎既~正呀~XD 佢同EF唔同~頭頭有同EF咁都係上英語果堂~last果幾日就有正野啦~~~我有得去澳洲既學校同d澳洲學生一齊上落堂~~ 果陣勁驚全班得2,3個香港同學去~俾佢地打散晒~~無咩機會講中文, 所以係果幾日講得特別多英文~~哈~個感覺好似英文好左好多咁~ 同埋又同d 澳洲同學好friend咁~= =澳洲d數學教得好慢啊~~~~~ 所以我又教返佢~~但係用英文~>w<~ 遊覽既地方都係差唔多啦大家~ ~~~大堡礁同熱帶雨林同果度d沙灘超正啊~~~ 仲有樣野唔同~個領隊用英文同我溝通架~~滴汗""~

其他解答:
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()