標題:

點解倉鼠媽咪要食番自己d倉鼠bb既?

發問:

點解倉鼠媽咪要食番自己d倉鼠bb既?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

食唔理鼠bb or 鼠bb被食有幾個原因: 1)如果鼠媽媽覺得bb有危險-媽媽會食左bb/收埋bb入腮,令鼠bb缺氧,都會食bb 2)鼠媽媽覺得bb養唔大-鼠bb身體弱 or 自己冇足夠既奶分俾佢地 3)鼠媽媽覺得bb有第d動物氣味 4)鼠媽媽情緒太緊張-有第隻鼠在場,有外來環境令佢緊張,有人打擾佢,甚至只係因為生育而情緒緊張 5)鼠bb死左 6)鼠爸爸對bb根本冇咩感情,所以如果生之前冇將鼠爸分開籠,爸爸就有機會會食bb,而鼠媽媽感到威脅,都會唔理鼠bb 懷孕或懷疑懷孕要留意以下幾點,避免鼠bb被食: 1)將鼠爸分開 2)唔好接近個籠,唔好掂鼠媽媽同bb,盡量等到鼠bb戒奶後先洗籠(大約18-21日戒奶) 3)用奶粉沖d奶代替水俾鼠媽媽飲,記得唔好俾鮮奶,唔係會令鼠鼠肚唔舒服既 4)放定好大量既食物入去,之後換食物換奶都要小心唔好俾鼠媽媽發現,到鼠bb識行之後,食物就要整碎d,唔係bb食唔到/食左落去吞唔到就大件事. 5)唔可以將鼠bb同媽媽分開,唔係bb就冇野食,生存唔到.我細個既時候,有人教我用手餵bb飲奶,但咁係唔可行既. 6)另外,如果用既籠係通風,bb可能會趺出唻,可以用d膠file整開包住個籠,但記得要整多d小孔,唔係就冇空氣 另外,繁殖鼠鼠真係有好多問題,如果閣下想繁殖佢地,希望可以考慮一下以下原因: 1)倉鼠天生根本就係獨居動物,根本唔適合群居,就算兄弟姊妹,同性別or唔同性別,都一樣可以打到死晒.睇書知道,外國既鼠鼠繁殖場都係一籠放一隻鼠,到發情期先放埋一齊一陣既 2)鼠鼠既繁殖速度好快,而且繁殖鼠鼠有好多問題(例如鼠媽媽有機會會食bb,bb未戒奶就打交但又唔分開得),就算樣樣都解決到,都會令鼠鼠既生活質素下降,鼠媽媽生育後壽命又會縮短(甚至難產),好多隻鼠又會有第d問題,所以真係唔好俾鼠鼠生bb呢 3)可能你會話鼠店既鼠咁多隻一齊都冇事,但鼠店既鼠仲好細,所以唔會打得好犀利,而且你睇到鼠店既鼠既時間都未到深夜,唔係鼠鼠最活躍既時候,所以未必俾你見到有咩問題.但我曾經見過,鼠店一堆鼠入面,有隻鼠已經得返d白骨…所以鼠店講既野,,唔好盡信,鼠店有鼠死左都唔會俾客人知呢 4) 就算兩隻鼠初初唔打交,其實之後都好易再打,特別係鼠鼠夜晚活動既多,半夜打起上唻,你又唔知既時候,仲危險.我細個既時候都試過覺得2隻鼠好似好fd咁放埋一齊,同一胎,我出去一陣返唻就打死晒啦 5)可能會諗鼠鼠會怕悶,但其實鼠鼠天生獨來獨往,只要有足夠既空間同運動(一個轉輪都ok啦),鼠鼠就唔會悶

其他解答:

我都試過! 問過人,係因為人類手多走去搞d岩岩出世既bb 隻媽媽聞到個bb有人類既味 就會覺得佢唔係同類 就會食左佢 唉.倉鼠d眼力有幾好呀...認bb都要靠鼻 真係唔好多手搞佢 等到d bb大個左先玩佢都未遲!|||||聽聞...因為我地會照顧或者玩下倉鼠 BB...接觸到 BB 後會有人類既氣味...當倉鼠媽媽搵 BB 發現係人類氣味唔係 BB 氣味就會咬死佢|||||我好似聽人講過~_~係因為媽咪怕d仔女俾人搶走左.所以殺左佢地...呢種係倉鼠的本性...but純粹係聽返唻.....可信度.....???.....~_~|||||因為佢地驚倉鼠爸爸或其他人會令到佢BB有危險 可能會食左佢地 同埋岩岩生完會神經質D 所以佢地就諗食左自己既BB佢地就冇危險 所以就食左佢地|||||因為生完肚餓 !!
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()