標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

17歲初學壁球。邊到有得學?註:唔想同D太細個一齊學(e.g.

發問:

17歲初學壁球。邊到有得學?註:唔想同D太細個一齊學(e.g.<15)。 唔要康文署!!希望可以長期學! 9龍區! 地址?電話? 更新: check 過ymca, 13-17歲/18歲以上。故此不適合我的條件。 更新 2: re:markco_me051111 你講ge係工聯會。我都有睇過,不過條件唔啱,無得長期學。而且據聞工聯會活動只作興趣班,唔專業。

最佳解答:

差唔多有個夏季課程(一本好大本的書)你到時去報名就可以 分初級高級 2007-05-07 16:34:24 補充: 可以去工聯會學,你可以先睇睇課程介紹及時間按左邊的「課程簡介」再按「康樂,醫療」其中http://www.hkftustsc.org/stsc12.htm就有3119 壁球訓練初班3120 壁球訓練中班 參考資料: http://www.hkftustsc.org除左工聯會,各地區壁球會都會有舉辦壁球訓練班,有興趣的話可以向各社區壁球會查詢。 2007-05-07 16:35:17 補充: 康文署

其他解答:

YMCA 尖沙咀 2007-05-02 17:05:48 補充: 壁球技術提升計劃主辦機構: 葵青區壁球會協辦機構: 香港壁球總會資助機構: 康樂及文化事務署http://hk.geocities.com/kwtdsc/news6.htmhttp://www.sport90s.com/squash.htmhttp://www.ymca.org.hk/cymca/upload/ctr84/services/6399/Copy of Squash.htmhttp://shatinsquash.com.hk/Training course_A_form.pdf
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()