close
標題:

12月20日出發去歐洲渡蜜月15日左右,想去德國,瑞士,法國,意大利~

發問:

我想12月20日出發去歐洲渡蜜月15日左右,想去德國,瑞士,法國,意大利~我想問14 天時間夠我去嗎?我唔想跟團,太趕....想自由d...但我同男友都未去過歐洲,會唔會好難呢?d治安會唔會好差?我book 酒店是否應該選擇d近車站?其實我去四國,每一人個國家留4日..酒店又唔想日日早轉...每個國家住死 一間唔知得唔得呢?其實國與國之間係唔係搭火車去呢?要搭幾耐?有冇d網站係有用d,方便初次去歐洲人仕去plan?同埋邊度book 會平d? 德國,瑞士,法國,意大利,有咩景點一定要去呢? THANKS

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

正如你自己所說, 每個國家只得 4 天時間. 行程是否緊迫就視乎你需要去該國家的多少地方了. 例如意大利, 假如你只去羅馬, 當然是有餘的. 但如果你希望 4 天內去晒羅馬, 佛羅倫斯, 威尼斯同米蘭, 這樣的行程當然是沒有可能的. 其實你的問題最少包括了 5 - 6 個小問題在內的... 如果是但給你一個行程就有點不負責任... 因此我選擇給你一點意見 你已寫出希望到的國家. 但你還沒有決定你想到的城市 !!! 你需要找到你希望到的城市. 你的 15 日行程不用規限於每國 4 天的. 例如瑞士, 合假如你只想去琉森上雪山, 那麼 2 天時間已經足夠了. 德國方面, 建議你只選擇西部及南部地區, 柏林遠在東方, 會很浪費時間的. 意大利可選擇 4 大城市, 時間不夠的就可以放棄米蘭. 法國可只去巴黎, 冬天的法國南部沒有什麼好看的 你們雖然未去過歐洲, 但問題也不大. 只要你們懂英文, 加上手勢便可溝通. 再不行, 加上紙筆, 一定 ok 酒店方面, 需要等你確定行程才考慮. 近火車站的酒店無疑是方便, 但同樣價格較貴而且品流複雜. 因你們沒有去過歐洲, 還是先建議你買本旅遊書看看, 旅遊書一定會有住宿資料提供的, 可以此參考. 但你希望一個國家住一間酒店的要求會較難. 除非你只去一個城市. 例如羅馬和佛羅倫斯相隔 2 小時, 如果你即日來回, 即是浪費了 4 小時車程了. 歐洲冬天日短夜長, 日照只有 6 - 7 小時, 白天是十分寶貴的. 因此你需要準備於每一個城市都要住酒店, 或先從一城市出發, 經另一城市作 one day trip, 然後在第三城市過夜 歐洲治安其實不是想像中那麼恐怖, 最多只多小偷. 搶劫則多是太 "招搖" 是慈來的. 小心看管財物及不要張揚錢財便可. 當然意外很難預料, 買定旅遊保險, 有咩事被人偷野都有得 claim. 網站資料良莠不齊, 部份更是超級 outdated. 加上新手老鬼並存, 對你來說可能是難一點. 建議你買一本 "西歐遊" 這是香港出品的經典旅遊書. 十分適合歐洲初學者. 資料性高而且準, 可以參考. 景點方面. 只需於知識 + 的 search engine 打上 "法國旅遊" 等等字眼, 大量資料馬上奉上 其地 book 火車, book 酒店等等, 等你踏出了第 1 步, 即編好行程後再說吧 冬天歐遊有三大問題. 第一, 日長夜短, 日照只得 6 - 7 小時, 時間不足. 第二, 冬天是歐洲的雨季, 第三, 氣溫寒冷, 12 月只得個位數字, 瑞士和德國更可是零下幾度.. 以上問題可以克服嗎??? 有問題的, 可 e-mail 給我.

其他解答:
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()