close
標題:

地 鐵 冇交$500要上庭

發問:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我己經一年冇交500.. 因為唔記得佐..而且我now係故鄉返唔到黎.. 可唔可以係上庭之前交$得唔得.. 因為我暫時唔可以返香港.. 大家可唔可以幫一幫我諗辦法.. thx..

最佳解答:

若果只要交錢就不用上庭,你可找香港朋友先幫幫忙代你交罰款就無事啦。又或者法庭傳票是指定你要上庭才可以完結事件的話,你先致電法庭事務員(傳票文件上會有電話線號碼),講出你出現什麼事不能回港上庭的完因,會否有其他處理方法啦,因每個個案不同,所以你要早點打電話吧。

其他解答:

同你一樣都係要上庭 你只要去交反500$ + 30$ 文件錢就無野 if you have any other question.. feel free to ask me 2008-12-03 23:13:12 補充: One more thing.. You can ask your friend to pay for you first~!7C4150FCDCEDD023
arrow
arrow

    yffuhxy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()